Logo do repositório
  • Português do Brasil
  • Español
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Entrar
    Novo usuário? Clique aqui para cadastrar. Esqueceu sua senha?
Logo do repositório
  • Comunidades e Coleções
  • Tudo no Redifal
Sobre
  • Apresentação
  • Política
  • Como Publicar
  • Contato
  • Português do Brasil
  • Español
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Entrar
    Novo usuário? Clique aqui para cadastrar. Esqueceu sua senha?
  1. Início
  2. Pesquisar por Autor

Navegando por Autor "Silva, Meiriely Pereira da"

Agora exibindo 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opções de Ordenação
  • Carregando...
    Imagem de Miniatura
    Item
    Relato de experiência da vivência no Programa Residência Pedagógica (PRP) em uma escola pública estadual em São José da Lage - Alagoas
    (INSTITUTO FEDERAL DE ALAGOAS - Ifal, 2025-08-07) Santos, Maria José Silva; Viana, Maria Amabia; http://lattes.cnpq.br/9432338329387792; Gama, José Aparecido da Silva; http://lattes.cnpq.br/7413041757828843; Gama, José Aparecido da Silva; http://lattes.cnpq.br/7413041757828843; Silva, André Carlos Nascimento Maia da; http://lattes.cnpq.br/1024202492683878; Santos, Jakson José Silva dos; http://lattes.cnpq.br/7957264264050470
    This paper course completion reports experiences during the Pedagogical Residency Program (PRP) with students of the undergraduate course in biological sciences – IFAL, at the Carlos Lyra State School, a high school located in the city of São José da Laje-AL. The study highlights the relevance of the Program for the training of undergraduate students in Biological Sciences, who experienced experiences in their daily school life that contributed to the initial training process. The experiences lived through the PRP in the educational environment were of great importance for the exercise of the teaching profession. These experiences contribute significantly to the initial training of the undergraduate student, qualifying and improving the performance of the future teacher.

Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Alagoas

  • Configurações de Cookies
  • Enviar uma Sugestão

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS