Logo do repositório
  • Português do Brasil
  • Español
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Entrar
    Novo usuário? Clique aqui para cadastrar. Esqueceu sua senha?
Logo do repositório
  • Comunidades e Coleções
  • Tudo no Redifal
Sobre
  • Apresentação
  • Política
  • Como Publicar
  • Contato
  • Português do Brasil
  • Español
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Entrar
    Novo usuário? Clique aqui para cadastrar. Esqueceu sua senha?
  1. Início
  2. Pesquisar por Autor

Navegando por Autor "Nunes , Dyanna Karollyne Albuquerque de Melo"

Agora exibindo 1 - 1 de 1
Resultados por página
Opções de Ordenação
  • Carregando...
    Imagem de Miniatura
    Item
    O Designer de Interiores: estudo de caso, da teoria acadêmica à prática profissional
    (2014-04-20) Nunes , Dyanna Karollyne Albuquerque de Melo; Lira, Lolita Marques de; http://lattes.cnpq.br/1659875045337834; Santos , Adriana Paula Quixabeira Rosa e Silva Oliveira; http://lattes.cnpq.br/0122090275331900; Rapôso , Áurea Luiza Quixabeira Rosa e Silva; http://lattes.cnpq.br/7600867517446003
    The aim of this study was to analyze and correlate the content taught in the Technological Superior Course in Interior Design of the Federal Institute of Alagoas and the professional practice – through information based on the experiences of the authors throughout the course and based on literature of the area. The purpose of this study was to endorse the importance of the curricular matrix in the training of competent professionals in the Alagoas and national settings, the way the subject is taught in the classroom and demonstrate the flexibility of the same according to the market requirements. A historical research was carried out on the origin of the graduation in the institution and the detailed curricular matrix, besides a practical analysis about the labor market in the area of interior design. It’s also contained in this material the detailed description of the routine of the authors of this study, as well as the applicability of the information obtained during the graduation in their work routines.

Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Alagoas

  • Configurações de Cookies
  • Enviar uma Sugestão

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS